Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług w ramach sklepu internetowego.

  2. Regulamin jest dostępny na stronie sklepu manamicare.pl w sposób umożliwiający do niego stały wgląd oraz jest udostępniany Klientowi po zawarciu umowy, tak aby Klient miał dostęp do niego w przyszłości.

  3. Usługi oraz sprzedaż w ramach sklepu kierowane są do Konsumentów oraz Przedsiębiorców.

  4. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki i zasady każdorazowo zostaną podane na stronie sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.



II. DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dzień roboczy każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

  2. Formularz zamówienia udostępniony w sklepie, interaktywny formularz umożliwiający Klientowi złożenie zamówienia;

  3. Klient osoba fizyczna, która ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca w sklepie umowę sprzedaży;

  4. Kodeks Cywilny (KC) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.);

  5. Konto indywidualny profil Klienta oznaczony indywidualnie nazwą i hasłem podanym przez Klienta w trakcie rejestracji, pozwalająca na złożenie zamówienia przez Klienta;

  6. Konsument Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 KC;

  7. Koszyk Usługa elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, polegająca na umożliwieniu mu złożenia zamówienia jednego lub kilku towarów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie ceny na zasadach określonych odrębnymi regulaminami, wyświetlenia podsumowania ceny poszczególnych towarów i wszystkich towarów łącznie, kosztów wysyłki, wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy towarów. Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży;

  8. Przedsiębiorca Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 KC;

  9. Regulamin niniejszy dokument;

  10. Rejestracja jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie sklepu;

  11. Sklep prowadzona przez Sprzedawcę platforma teleinformatyczna (system informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu towarów), dostępna pod adresem manamicare.pl umożliwiająca użytkownikom: zapoznanie się z towarami, w tym z ich cenami i dostępnością, rejestrację, zawarcie umowy sprzedaży oraz umów świadczenia usług elektronicznych;

  12. Sprzedawca RAFAŁ RADECKI JAAR FHU. z siedzibą w Krakowie, ul. Wesele 30/1, 30-127 Kraków, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 869-162-29-83, który prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług;

  13. Towar rzeczy (produkty) prezentowane i oferowane w sklepie internetowym;

  14. Umowa sprzedaży umowa sprzedaży towarów zawarta pomiędzy sklepem a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego (na odległość);

  15. Usługi elektroniczne usługi świadczone w sklepie przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

  16. Ustawa o prawach konsumenta ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134);

  17. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 123);

  18. Użytkownik każdy użytkownik sieci internetowej, korzystający z usług elektronicznych świadczonych w sklepie;

  19. Zamówienie oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru.



III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

    - przeglądarka internetowa w aktualnej wersji (akceptująca pliki typu „cookies”) np.: Firefox, Microsoft EDGE, Chrome, Opera, Safari, IOS Safari;

    - dostęp do sieci Internetowej;

    - włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript;

    - dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF;

  2. Złożenia zamówienia jest możliwe pod warunkiem posiadania przez użytkownika aktywnego konta lub aktywnej poczty elektronicznej;

  3. W Sklepie wykorzystywane są mechanizmy plików cookies. Zasady ich wykorzystania reguluje polityka cookies dostępna na stronie sklepu;

  4. Użytkownik zobowiązany jest korzystać ze sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami regulaminu oraz ogólnie przyjętymi w sieci internetowej zasadami;

  5. Złożenie zamówienia lub założenie konta wymaga dobrowolnej akceptacji regulaminu przez Użytkownika.



IV. USŁUGI ELEKTRONICZNE

  1. Sprzedawca, w celu skorzystania ze sklepu, umożliwia Użytkownikom korzystanie z następujących bezpłatnych usług elektronicznych: koszyka, konta lub formularza zamówienia.

  2. Klient rozpoczyna korzystanie z koszyka z momentem dodania do niego pierwszego towaru. Koszyk świadczony jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zamówienia. Koszyk zapamiętuje informacje o towarach wybranych przez Klienta również po zakończeniu sesji przeglądarki lub wylogowaniu z konta, jednak nie zapewnia dostępności egzemplarzy wybranych przez Klienta towarów w celu umożliwienia złożenia zamówienia w późniejszym terminie.

  3. Umowa o świadczenie usług elektronicznych dla konta zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez użytkownika potwierdzenia jej zawarcia wysłanego przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez użytkownika w toku rejestracji. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć konto przesyłając takie żądanie poprzez wiadomość wysłaną z adresu e-mail przypisanego do konta na adres manami.care.sklep@gmail.com.

  4. Konto umożliwia śledzenie statusu zamówienia, przechowywanie i udostępnianie historii zamówień, korzystanie z koszyka i przechowalni towarów. Przechowalnia pozwala na wyselekcjonowanie towarów, którymi zainteresowany jest Klient, ale nie stanowi ich rezerwacji.



V. SPRZEDAŻ TOWARÓW

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, o ile Sprzedawca nie zastrzegł inaczej.

  2. Ceny towarów są cenami brutto w złotych. Cena towaru nie zawiera kosztów jego dostawy, chyba że wyraźnie tak zaznaczono w jego opisie.

  3. W przypadku towarów objętych gwarancją szczegółowa informacja o jej istnieniu oraz o jej warunkach, zasadach i podmiocie jej udzielającym, została zamieszczona w opisie towaru.

  4. Informacje o towarach prezentowane w sklepie nie stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży, w rozumieniu art. 71 KC.

  5. W celu złożenia zamówienia należy poprawnie wypełnić formularz zamówienia.

  6. Złożenie zamówienia stanowi ofertę Klienta, zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów. Klient otrzymuje automatycznie ze sklepu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany przy złożeniu zamówienia (przyjęcie oferty Klienta) i z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.



VI. CENY I PŁATNOŚCI

1. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają w sobie już podatek VAT, natomiast nie uwzględniają ceny dostawy, która jest dodatkowo płatna w zależności od wybranej formy dostawy.

2. Klient ma możliwość zapłaty za zamówiony towar w następujący sposób:

- przelew bankowy - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Dane do przelewu: Rafał Radecki JAAR FHU ul. Wesele 30/1 30-127 Kraków

Nazwa banku: mBank SA

Numer konta: 15 1140 2004 0000 3702 7945 6362

Tytuł: Zamówienie nr [tu wpisz nr swojego zamówienia] – Manamicare.pl

- przelew natychmiastowy za pośrednictwem banku, w którym klient posiada konto bankowe.

- za pośrednictwem karty płatniczej (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).

- poprzez system płatności Google Pay w przypadku urządzeń obsługujących system Android.

- poprzez system płatności Apple Pay w przypadku urządzeń marki Apple.

- płatność mobilna BLIK.

- za pobraniem, płatność kurierowi przy odbiorze zamówienia - gotówką lub kartą (jeśli kurier posiada przy sobie terminal)

3. W przypadku odbioru zamówienia osobiście przez klienta (w sklepie Manami Care ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków na terenie budynku Galeria Bronowice) dostępne metody płatności to:

- gotówka

- płatność kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).

4. Czas realizacji zamówienia jest liczony od zaksięgowania płatności, wybranej podczas zamawiania towaru przez klienta.

5.W przypadku nieopłacenia zamówienia wybraną formą płatności, sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. W przypadku niezaksięgowania płatności za zamówienie w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, oferta kupna złożona przez klienta zostanie anulowana.

6.W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.

7.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. (dawniej Blue Media S.A.).

 

VII. DOSTAWA

  1. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w terminie określonym w ofercie, z zastrzeżeniem produktów „na zamówienie”, których czas dostawy może być dłuższy, o czym klient jest informowany.

  2. Po zrealizowaniu zamówienia dostawa towaru do klienta trwa zazwyczaj 2-14 dni roboczych (uzależnione to jest od wybranego sposobu dostawy).

  3. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem towarów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest Sklep Manami Care ul. Stawowa 61 w Krakowie.

  4. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z powodu braku towaru lub usługi w danym momencie, niezwłocznie, (nie później niż w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy), zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.

  5. W wypadku, gdy Sprzedawca nie może wykonać zobowiązania (z powodu przejściowej niemożności wykonania świadczenia) odnośnie zamówionych przez klienta towarów, może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem konsumenta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy ze zwrotem rzeczy na koszt sprzedawcy.

  6. Sklep oferuje następujące formy dostawy:

Płatność z góry:

- InPost Paczkomaty 24/7 (21 zł)

- Kurier Inpost (21 zł)

Płatność przy odbiorze:

- Kurier InPost pobranie (25 zł)

- Odbiór osobisty - w sklepie Manami Care ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków (na terenie budynku Galeria Bronowice) (bezpłatnie)


VIII. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY

  1. Użytkownik, przeglądając strony sklepu, w szczególności prezentujące towary, usługi i koszty wysyłki, ma możliwość zapoznania się z ich opisem, cechami, parametrami technicznymi, ceną oraz kosztem wysyłki oraz kosztami dodatkowymi. Sprzedawca zobowiązuje się do prezentowania na powyższych stronach jasnych i rzetelnych informacji umożliwiających Użytkownikowi zapoznanie się z jego ofertą.

  2. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.

  3. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych służących do określenia:

    - adresu dostawy,

    - sposobu dostawy,

    - sposobu dokonania płatności za towar/usługę.

  4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Użytkownika. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika.

  5. Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa na dany towar lub usługę zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.

  6. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę przed złożeniem przez niego zamówienia o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta umowa, jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego.



IX. REKLAMACJA TOWARÓW ORAZ ŚWIADCZONYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. W przypadku wad towaru Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 - 576 KC. Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.

  2. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar:

    - w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu, oraz opisem wady, daty jej powstania, a także żądania Klienta w tym zakresie. Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu pod adresem manamicare.pl/Zwroty-i-reklamacje

    - na swój koszt, przy czym jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, sklep zwróci Klientowi poniesione koszty przesyłki.

  3. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem sklepu i korzystaniem z usług elektronicznych.

  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację:

    - dotyczącą Towaru, w terminie 14 dni od jej otrzymania;

    - dotyczącą usług elektronicznych, w terminie 30 dni od jej otrzymania.

  5. W przypadku braków w formularzu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

  6. Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:

    - listownie lub osobiście pod adresem: Sklep Manami Care ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków na terenie budynku Galeria Bronowice

    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres manami.care.sklep@gmail.com.



X. KONSUMENCKIE ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument (dalej nazywany Klientem) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, który stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu.

  3. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Odpowiedzialność Klienta obejmuje brak możliwości wprowadzenia towaru do sprzedaży jako towaru pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na towarze metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach sklepu (w tym koszty badania towaru przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania).

  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa ta jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar od Klienta.

  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy zamawianiu towaru, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał z żadnym dodatkowym kosztem dla obu stron.

  7. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klienta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, w tym kosztów zwrotu towaru.

  8. Zwrotu Towaru dokonuje się przesyłką lub osobiście na adres Sklep Manami Care ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków.



XI. DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych jest RAFAŁ RADECKI JAAR FHU. prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą w Krakowie, ul. Wesele 30/1, 30-127 Kraków, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 869-162-29-83.

Administrator przetwarza dane osobowe Klientów, w tym posiadaczy konta oraz subskrybentów newslettera. Administrator nie zbiera więcej danych niż jest to konieczne dla realizacji usług sprzedaży swoich towarów albo realizacji usługi subskrypcji newslettera.

Administrator stosuje zabezpieczenia techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych z zachowaniem środków bezpieczeństwa, w tym z wykorzystaniem zabezpieczeń programowych i sprzętowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Cel przetwarzania danych i podstawa ich wykorzystywania – dane są przetwarzane:

- za zgodą pobieraną w przypadku subskrypcji newslettera lub założenia i obsługi Konta ( 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)),

- w celu złożenia i wykonywania Zamówienia przez Administratora (art. 6 1lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),

- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora występujących w przypadku: ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń związanych prowadzoną działalnością (art. 6 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).

Podstawa przekazania danych dane osobowe przekazywane są dobrowolnie, przy czym przekazanie danych jest niezbędne w celu subskrypcji newslettera, założenia i obsługi konta lub złożenia i realizacji zamówienia. Brak jest obowiązku prawnego podania danych osobowych, ich brak nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji, poza brakiem możliwości subskrypcji newslettera, założenia i obsługi konta lub złożenia i realizacji zamówienia.



Administrator może przekazać dane pracownikom/zleceniobiorcom, podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne; podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe lub pomoc prawną, podatkową, rachunkową. W takiej sytuacji Administrator zapewnia, że dane będą chronione w sposób wymagany prawem. Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub nie dłużej niż jest to określone prawem, w tym upływu okresu przedawnienia roszczeń.

Subskrybentowi newslettera lub Klientowi przysługuje prawo do:

  1. Żądania sprostowania (poprawiania) i uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, dostępu do danych osobowych;

  2. Cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

  3. Wniesienia skargi do organu nadzoru tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

  4. Wniesienia sprzeciwu:

    - gdy zaistnieją przyczyny związane ze szczególną sytuacją, a przetwarzanie danych oparte jest na podstawie niezbędności do celów wynikających z naszych, tzw. prawnie uzasadnionych interesów.

    - w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.

  5. W zakresie przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania;

  6. Dane osobowe nie będą przekazywane poza EOG (Europejskie Obszar Gospodarczy).



XII. PRZERWY TECHNICZNE

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania przez użytkowników ze sklepu spowodowany siłą wyższą.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.



XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca może dokonywać zmian regulaminu. Zamówienia przyjęte do realizacji przed wejściem w życie zmian w regulaminie są realizowane na zasadach dotychczasowych, chyba, że co innego wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

  2. Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić o wszelkich zmianach niniejszego regulaminu:

    - wszystkich Użytkowników, poprzez informacje na stronie sklepu;

    - Użytkowników posiadających konto, za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanych na podany przez nich adres.

  3. Powiadomienie, o którym mowa w ust. 2 zawierać będzie zestawienie zmian wraz terminem ich obowiązywania, przy czym termin ten nie będzie krótszy niż 14 dni od daty powiadomienia. W przypadku, gdy Użytkownik posiadający konto nie wyraża zgody na zmianę regulaminu, powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania powiadomienia. Powiadomienie takie jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o prowadzenie konta w sklepie.

  4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa. Postanowienia umów mniej korzystne dla Klienta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta.

  5. Spory z Przedsiębiorcą będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla Sprzedawcy.

  6. Regulamin obowiązuje od dnia 25 maja 2023 r.

 

Załączniki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl