Zwroty i reklamacje
  1. Zwrot

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru z odliczeniem kosztów wysyłki w obie strony. Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

    Aby dokonać zwrotu należy wysłać „Formularz odstąpienia od Umowy” na adres e-mail: manami.care.sklep@gmail.com oraz wysłać zapakowane produkty na adres:

    Manami Care, Galeria Bronowice ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków.

    Jeśli zależy Ci na możliwie szybkim rozpatrzeniu Formularza Odstąpienia od Umowy, dołącz do niego:

    - dokument potwierdzający zakup np. paragon lub potwierdzenie płatności

    - wypełnioną przez Kupującego papierową wersję - Formularz Odstąpienia od umowy

    Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe, gdy produkt:

    - nie był używany

    - nie został uszkodzony

    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy zamawianiu towaru, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał z żadnym dodatkowym kosztem dla obu stron.

  2. Reklamacje

    Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

     

    NIEZGODNOŚĆ TOWARU ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM

    W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem prosimy skontaktować się z nami mailowo manami.care.sklep@gmail.com i / lub telefonicznie pod numerem +48 531 333 031 w celu wyjaśnienia niezgodności.

    USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU

    Dokonując odbioru towaru w obecności kuriera należy dokładnie obejrzeć produkty. W przypadku stwierdzenia zewnętrznego uszkodzenia przesyłki należy wypełnić w obecności kuriera protokół szkody. Należy zwrócić uwagę aby na protokole szkody znalazły się wszystkie informacje np. o rodzaju uszkodzenia opakowania zewnętrznego, czy widniały znaki ostrzegawcze itd.

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń produktu po otworzeniu przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu pod numerem telefonu +48 531 333 031 i poinformować o zaistniałej sytuacji. Następnie należy samodzielnie wypełnić protokół szkody oraz wykonać zdjęcia uszkodzeń i całość przesłać na adres e-mail: manami.care.sklep@gmail.com. Całość dokumentacji jest niezbędna do rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są z najwyższą starannością i dokładnością.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl